Ik heb een email gestuurd en dit is het antwoord van Sticker Mule waarom ik geen gebruik meer kan maken van de aanbieding;
Bedankt voor je bericht. ✉️
De aanbieding 10 voor 1 stickers kan maar één keer per account gebruikt worden. Je krijgt die melding omdat deze aanbieding al voor een eerdere bestelling in 2022 werd gebruikt.
Je kunt hier onze andere deals bekijken! We hebben er elke week een nieuwe. 🗓️
@El_Cheapo mag ik je iets vragen heb je van deze aanbieding al een keer eerder gebruikt en dan bedoel ik niet nu met 2 verschillende accounts. Maar met een bestaand account al eens eerder deze aanbieding gebruikt. Want het antwoord van Sticker Mule is dat je maar 1x per account gebruik mag maken van deze aanbieding ook al is dat in mijn geval al in 2022 geweest.
De babyolie coupon werkt hier bij de AH sinds maandag 12 december niet meer. Vorige week geen enkel probleem gehad en sinds maandag (12 december) werkt het niet meer.
De babyolie coupon werkt hier bij de AH sinds maandag 12 december niet meer. Vorige week geen enkel probleem gehad en sinds maandag (12 december) werkt het niet meer.
Zoals ik het lees in de voorwaarden mag je nu ook al bij de Kruidvat kopen en dat je tijdens de periode van 13/06/2022 tot 26/06/2022 alleen bij de Kruidvat kunt kopen.
1.3. Deze Actie begint op 28/03/2022 en eindigt op 05/06/2022 en speelt zich af in alle fysieke winkels in Nederland (online aankopen komen niet in aanmerking voor deze actie). Tijdens de periode van 13/06/2022 tot 26/06/2022 kunt aan dezelfde actie deelnemen, maar dan uitsluitend bij Kruidvat winkels in Nederland (online aankopen komen niet in aanmerking).
Op het laatste krijg je een bestel overzicht en hier zie je dan kortingscode staan en verzilveren hier klik je op en vul je de code in. Zo zou het moeten werken.
Ik heb het vanmiddag zelf geprobeerd en ik heb niets hoeven te betalen. De code werkt alleen als je het direct in de winkel doe afdrukken bij de fotokiosk. En het werkt alleen met het formaat 10x15
Ik denk dat dit een systeem fout is. Heb al andere verhalen gehoord van mensen die een afkeuring hebben gekregen omdat ze zogenaamd het verkeerde product variant hadden gekocht terwijl dit helemaal niet zo is.
Helaas is het bij mijn vriendin afgekeurd wegens de volgende reden: Maximum aantal producten bereikt.
Als je de link volgt staat de beschikbaarheid op 85%.
Dit is de afkeurings e-mail die zij gisteren heeft gekregen.
Je cashback aanvraag is afgekeurd. Hieronder vind je een overzicht van de aanvraag inclusief de reden van afkeuring. Je afgekeurde kassabon kun je terug vinden onderaan deze e-mail.
Lay’s Oven Baked óf Sensations
Reden : Maximum aantal producten bereikt
We kunnen je aanvraag helaas niet verwerken, omdat je het actieproduct aangeschaft hebt nadat het maximum aantal te vergoeden producten was bereikt. Voor alle actieproducten geldt OP = OP. Zodra het maximum aantal producten bereikt werd, is de coupon op de website en in de app aangepast, om misverstanden te voorkomen. Producten die zijn aangeschaft op of voor de datum en tijd waarop het maximum aantal producten bereikt werd, zullen nog door ons vergoed worden. Producten die na deze datum zijn aangeschaft, mogen we niet meer verwerken. We adviseren je dan ook om de acties waaraan je mee wilt doen te controleer op beschikbaarheid, vlak voor je naar de winkel gaat. Met onze app kun je dit zelfs in de winkel doen!
Dit vraag ik me dus ook af. Maar van de andere kant ik ga het gewoon proberen, het bedrag wat je betaald is nog overheen te komen mocht je echt die kerstkaart nodig hebben.
Ik zag bij de Jumbo voor het schap van de Fuze Tea zo'n zelfde soort kaartje hangen voor €1 cashback via Tikkie dus ik denk dat het dan wel goed moet komen.
@Vincent ik weet dat je die waardebon online kunt uitprinten maar mijn Kruidvat accepteert deze niet ze willen alleen de orginele waardebon hebben anders kunnen ze het niet meegeven.
Waar kan ik dit product vinden in de supermarkt. Ik heb namelijk bij Jumbo gekeken bij de melk en drinkyoghurt producten die in de koeling staan. Ik kan deze helaas nergens vinden.
Hoe heb je deze waardebon gekregen. Bij de Kruidvat in mijn buurt doen ze nog al moeilijk ze moeten altijd de originele waardebon hebben anders kunnen ze het niet gratis meegeven.
Ik heb een email gestuurd en dit is het antwoord van Sticker Mule waarom ik geen gebruik meer kan maken van de aanbieding;
Bedankt voor je bericht. ✉️
De aanbieding 10 voor 1 stickers kan maar één keer per account gebruikt worden. Je krijgt die melding omdat deze aanbieding al voor een eerdere bestelling in 2022 werd gebruikt.
Je kunt hier onze andere deals bekijken! We hebben er elke week een nieuwe. 🗓️
@El_Cheapo mag ik je iets vragen heb je van deze aanbieding al een keer eerder gebruikt en dan bedoel ik niet nu met 2 verschillende accounts. Maar met een bestaand account al eens eerder deze aanbieding gebruikt. Want het antwoord van Sticker Mule is dat je maar 1x per account gebruik mag maken van deze aanbieding ook al is dat in mijn geval al in 2022 geweest.
Ik heb maar een mobiele telefoonnummer dus dat werkt niet.
Ik krijg deze melding te zien als ik ingelogd ben:
Je hebt de limiet voor deze aanbieding bereikt.
Wat ik raar vind want de laatste bestelling is ergens in augustus 2022 geweest. Iemand een idee hoe ik toch gebruik kan maken van deze actie?
Ik doe graag mee.
Ja precies dat is ook wat ik als eerste zag. Van 14 januari tot 31 januari 2023. Het is nu 10 oktober dus ik ga het niet proberen.
De babyolie coupon werkt hier bij de AH sinds maandag 12 december niet meer. Vorige week geen enkel probleem gehad en sinds maandag (12 december) werkt het niet meer.
De babyolie coupon werkt hier bij de AH sinds maandag 12 december niet meer. Vorige week geen enkel probleem gehad en sinds maandag (12 december) werkt het niet meer.
Zoals ik het lees in de voorwaarden mag je nu ook al bij de Kruidvat kopen en dat je tijdens de periode van 13/06/2022 tot 26/06/2022 alleen bij de Kruidvat kunt kopen.
1.3. Deze Actie begint op 28/03/2022 en eindigt op 05/06/2022 en speelt zich af in alle fysieke winkels in Nederland (online aankopen komen niet in aanmerking voor deze actie). Tijdens de periode van 13/06/2022 tot 26/06/2022 kunt aan dezelfde actie deelnemen, maar dan uitsluitend bij Kruidvat winkels in Nederland (online aankopen komen niet in aanmerking).
Op het laatste krijg je een bestel overzicht en hier zie je dan kortingscode staan en verzilveren hier klik je op en vul je de code in. Zo zou het moeten werken.
Je moet dit in de winkel doen bij de foto kiosk en niet online want dan werkt het niet.
Tip ik heb bij mijn Kruidvat geen voordeelkaart te laten scannen. Dus je zou vaker gebruik kunnen maken van de code
Ik heb het vanmiddag zelf geprobeerd en ik heb niets hoeven te betalen. De code werkt alleen als je het direct in de winkel doe afdrukken bij de fotokiosk. En het werkt alleen met het formaat 10x15
Ik bedoel natuurlijk actievoorwaarden.
Dit staat in de actievoorwaardne:
Actieproducten zijn alle soorten van ERNST WAGNERs BELLA NAPOLI.
Ik neem toch liever geen risico hiermee.
Ik heb toch echt alleen gekozen voor de 4 "gratis" weken en toch staat er in de bevestiging dat het automatisch word verlengd:
Bestelling
Veronica Magazine
Automatisch verlengd
Ik heb toch echt alleen gekozen voor de 4 "gratis" weken en toch staat er in de bevestiging dat het automatisch word verlengd:
Bestelling
Veronica Magazine
Automatisch verlengd
Helaas hier niets gekregen bij de Kruidvat zowel in Stein als in Heerlen niets
Ik heb een voordeelkaart van de Kruidvat en heb hierover geen e-mail gehad.
Oke en tot wanneer is de actie dan geldig?
Ik bedoel eigenlijk tot wanneer deze actie geldig is welke datum.
Bedankt voor het melden. Moet je hiervoor speciaal iets activeren en wat is de geldigheidsduur van de actie dus de einddatum.
Ik denk dat dit een systeem fout is. Heb al andere verhalen gehoord van mensen die een afkeuring hebben gekregen omdat ze zogenaamd het verkeerde product variant hadden gekocht terwijl dit helemaal niet zo is.
Helaas is het bij mijn vriendin afgekeurd wegens de volgende reden: Maximum aantal producten bereikt.
Als je de link volgt staat de beschikbaarheid op 85%.
Dit is de afkeurings e-mail die zij gisteren heeft gekregen.
Je cashback aanvraag is afgekeurd. Hieronder vind je een overzicht van de aanvraag inclusief de reden van afkeuring. Je afgekeurde kassabon kun je terug vinden onderaan deze e-mail.
Lay’s Oven Baked óf Sensations
Reden : Maximum aantal producten bereikt
We kunnen je aanvraag helaas niet verwerken, omdat je het actieproduct aangeschaft hebt nadat het maximum aantal te vergoeden producten was bereikt. Voor alle actieproducten geldt OP = OP. Zodra het maximum aantal producten bereikt werd, is de coupon op de website en in de app aangepast, om misverstanden te voorkomen. Producten die zijn aangeschaft op of voor de datum en tijd waarop het maximum aantal producten bereikt werd, zullen nog door ons vergoed worden. Producten die na deze datum zijn aangeschaft, mogen we niet meer verwerken. We adviseren je dan ook om de acties waaraan je mee wilt doen te controleer op beschikbaarheid, vlak voor je naar de winkel gaat. Met onze app kun je dit zelfs in de winkel doen!
Ik heb het vanochtend gekocht en ingediend en is goedgekeurd zonder dat ik zo'n kerstkaart heb gekregen.
Dit vraag ik me dus ook af. Maar van de andere kant ik ga het gewoon proberen, het bedrag wat je betaald is nog overheen te komen mocht je echt die kerstkaart nodig hebben.
Meteen besteld super bedankt voor het melden van deze leuke actie.
Super bedankt voor het delen. Ik ga het meteen aanvragen.
Vorige keer net mis gelopen doordat hij zo snel was uitverkocht. Nu net meteen besteld nu hij nog beschikbaar is.
Hmm lekker
Is een leuke film
Fijn dank je wel
Ik wil graag mee doen met deze winactie voor de Bol.com cadeaubon.